"מסורת": לסרי השיק את הקמפיין במטה החרדי-ספרדי באשדוד

מוטי הלפרין 1 Comment on "מסורת": לסרי השיק את הקמפיין במטה החרדי-ספרדי באשדוד

הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא "יחיאל לסרי – זו מסורת!", כאשר בכך מודגשת התמיכה של ראש העיר באשדוד בכיבוד המסורת ובסיוע למוסדות התורה והחינוך, זאת "לצד התמיכה רבת השנים מצד גדולי התורה הספרדים במועמדותו", כך לפי המטה של לסרי

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שזכה לתמיכת 'איחוד הרבנים הספרדים באשדוד' ובראשם האדמו"ר רבי אליהו אבוחצירא, זקן אדמור"י ורבני משפחת אבוחצירא, היום (שלישי) הושק לראשונה קמפיין הבחירות של המטה החרדי הספרדי למען ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, כשהסלוגן הנבחר שמלווה את הקמפיין כולו הוא "יחיאל לסרי – זו מסורת!".

"זכינו בני התורה הספרדים באשדוד", אומרים במטה החרדי שהוקם, "שראש העיר מנהל את העיר בהצלחה רבה, מסורת של עשייה ברוכה ומקצועית מלווה אותו, כשלצד זאת הוא דואג מזה שנים רבות לכבוד המסורת ומורשת יהדות ספרד, כשהוא מנהל את העיר בשום שכל ותוך שמירת השלום והשלווה בין כלל האוכלוסיות המתגוררות בה. בתקופת כהונתו חלה פריחה מרנינה של בתי כנסת, תלמודי תורה ומוסדות תורה וחינוך של הציבור הספרדי, ועל כך מגיעה לו הכרת הטוב גדולה".

"התמיכה בלסרי הפכה למסורת אצלנו, הוא היה בן בית בקרב רבני יהדות ספרד עוד מימיו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל", אומרים העסקנים שמלווים את המערכת הציבורית עוד מאותם ימים, "עטרת ראשנו הרב עובדיה יוסף הראה ללסרי אותות חיבה מופלגים, ולא בכדי. הוא היה בא פעמים רבות למרן זצ"ל להתייעץ ולהתברך, והוא מצדו השיב לו באהבה יתירה. מאז השותפות עם לסרי המשיכה והתעצמה לטובה, לכן אך טבעי שרבני העיר יתייצבו לצידו ויקראו לתמוך בו".

כזכור, רבני הקהילות הספרדיות באשדוד יצאו במכתב תמיכה בראש העיר יחיאל לסרי, וכתבו כי "כל מי שעוזר ומסייע בתמיכה עבור ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו, נעשה שותף מלא לכל אותן פעולות ברוכות רבות שיעשו על ידו", כשהם מציינים את ראש העיר כ"אוהב תורה ומוקירה, העוסק בצרכי ציבור באמונה, אשר מטרתו להגדיל תורה ולהאדירה ולהחזיר העטרה ליושנה, במשך שנים מאז נכנס לתפקידו, פועל רבות בחוכמה ובתבונה, מתוך עין טובה להקים עולה של תורה ולשמור על צביונה של העיר ע"פ הערכים ומסורת ישראל".

על מכתב זה חתמו זקן רבני בית אבוחצירא, האדמו"ר רבי אליהו אבוחצירא, הגאון רבי מאיר כהן גיסו של חבר המועצת הגר"ר אלבז, הגאון רבי מאיר אבוחצירא, הגאון רבי מאיר מוגרבי חתנו של חבר המועצת הגר"ש מחפוד, ראש הכולל של האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא הגאון רבי דוד מלכה, הגאון רבי אברהם בן חמו, ראש הכולל של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא הגאון רבי ציון שמש, הגאון רבי שמואל שטרית, הגאון רבי שמעון יוחאי יפרח, הגאון רבי שמשון חיים במבולקר, הגאון רבי ציון אוחנה, הגאון רבי אילן גוזל, הגאון רבי שמואל שמעון טולדנו, הגאון רבי חיים בוכריץ, הגאון רבי יהודה דנינו, הגאון רבי יהודה סבח, הגאון רבי רחמים חי חיותה הכהן והגאון רבי יצחק אברהם דהן.

"והננו לברך אתכם ואת משפחותיכם, תבורכו מפי שוכן מעונה בכל הישועות, בריאות, פרנסה טובה ושפע ברכות, אושר, עושר וכבוד, תזכו לשנה טובה ומבורכת, כתיבה וחתימה טובה, ברכה והצלחה לאורך ימים ושנות חיים, שובע שמחות וכל טוב, אמן", סיימו הרבנים את מכתבם.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חלק מהרבנים חתמו לפני מכתב המועצת מידיעה אישית
    ממליץ לכתב מוטי הלפרין המוכשר לעשות תחקיר אצל כמה רבנים שחתמו ולהבין את הבלוף אם אתה רוצה מידע נוסף פרטיי שמורים במערכת